DODANO: 03.08.2018 / 10:45 – KATEGORIA: Ogłoszenia

Zachęcamy do korzystania z nowego serwisu internetowego Oleśnicy!

Serwis to coś więcej, niż tylko strona w internecie: składa się z dwóch witryn, z których jedna jest przeznaczona na treści typowo urzędowe, a druga na treści informacyjne o mieście. Całość zaprojektowano w sposób przejrzysty i czytelny, a nawigowanie ułatwia użytkownikowi wybór interesujących go danych.

 

Projekt opiera się na nowej identyfikacji wizualnej miasta autorstwa oleśniczanina Michała Ruchela, która wprowadzana jest od maja 2017 roku. Bezpośrednio koresponduje także ze spotem promocyjnym, wykorzystującym elementy nowej identyfikacji. W ogólnopolskim plebiscycie „Polski Rebranding Roku 2017” na najlepszą zmianę marki, rebranding miasta został uznany za jeden z dziesięciu najlepszych w kraju.

 

W części informacyjnej wyselekcjonowano działy dotyczące mieszkańców i przyjezdnych, uwzględniono przy tym bazę noclegową i gastronomiczną. Czytelnicy znajdą także dane dotyczące lokalnych klubów sportowych oraz cyklicznych wydarzeń kulturalnych. Przejrzyściej niż dotychczas prezentuje się dział związany z historią. Nowością jest także możliwość pobrania bezpośrednio z serwisu materiałów związanych z miastem.

 

W uporządkowanej części urzędowej znajdują się dane dotyczące pracy Urzędu Miasta, wydziałów, władz Oleśnicy z radnymi włącznie i miejskich instytucji. Tu w jednym miejscu zebrane są także relacje video z sesji Rady Miasta, statut Oleśnicy czy dane o insygniach.

 

Serwis zaprojektowała i wykonała za kwotę 21.000 zł netto, będąca częścią studia Nomono, firma Flov z Wrocławia (która wyprodukowała także klip promocyjny miasta w dwóch wariantach czasowych za łączną kwotę 15.380 zł netto). Wykonawca serwisu, współpracujący m.in. z telewizjami TVN czy Kino Polska, firmami farmaceutycznymi, producentami spożywczymi oraz z browarami rzemieślniczymi, wyłoniony został poprzez porównanie ofert, z których najwyższa wynosiła 90.000 zł netto.

 

Przeciwnie niż poprzednia strona, serwis miejski będzie responsywny, spełnia też wymogi w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, regulowane przez rozporządzenie Rady Ministrów „w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, a także w zakresie standardu Web Content Accessibility Guidelines 2.0 wersja A.

 

Po publikacji pojawiło się kilka niedogodności, również część zawartości nie otwierała się poprawnie na urządzeniach mobilnych, jednak sukcesywnie będą one korygowane. Dziękujemy za wszelkie otrzymane spostrzeżenia!

 

Serwis miasta, wraz z identyfikacją oraz spotem reklamowym, tworzą spójną całość i stanowią filary komunikacji wizualnej Oleśnicy.

>> <
  • Zachęcamy do korzystania z nowego serwisu internetowego Oleśnicy!