• język migowy
  • BIP

Wydział Spraw Obywatelskich

Wydział Spraw Obywatelskich wykonuje w większości zadania zlecone. Do zadań tych należy prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych, ewidencji ludności, spraw wojskowych oraz obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego. 

Do powyższych zadań należą między innymi:

  1. sprawy związane z meldunkami, w tym wydawanie zaświadczeń w powyższym zakresie i decyzji administracyjnych,
  2. wnioski o nadanie numeru PESEL,
  3. wnioski o wydanie dowodu osobistego,
  4. wnioski o udostępnianie danych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL oraz rejestru dowodów osobistych,
  5. organizacja i przeprowadzanie na terenie miasta wyborów, w tym dopisywanie do rejestru wyborców i spisu wyborców, sporządzanie pełnomocnictw do głosowania i wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,
  6. wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych,
  7. zgromadzenia publiczne,
  8. zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna,
  9. kwalifikacja wojskowa,
  10. repatriacja”

Naczelnik:

Dowody osobiste:

Ewidencja ludności i sprawy wojskowe:

Obrona cywilna i zarządzanie kryzysowe:

do góry