• język migowy
  • BIP

Wydział Organizacyjny

  • Zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania urzędu; obsługa rady; prowadzenie zbioru prawa miejscowego; opracowywanie materiałów z obrad rady i komisji rady oraz przekazywanie ich właściwym adresatom; prowadzenie rejestrów: uchwał rady i zarządzeń burmistrza, wniosków i opinii komisji, interpelacji, zapytań i wniosków radnych;
  • prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych miasta
  • administrowanie ratuszem; gospodarowanie środkami rzeczowymi oraz zabezpieczanie mienia urzędu; obsługa administracyjno-gospodarcza urzędu
  • prowadzenie centralnego archiwum urzędu;
  • wykonywanie obsługi kancelaryjnej urzędu; nadzór i koordynowanie oraz kontrola rozpatrywania skarg, wniosków i petycji;
  • prowadzenie sekretariatu burmistrza i jego zastępcy;
  • obsługa i prowadzenie punktu informacyjnego;
  • doręczanie korespondencji miejscowej oraz wysyłanie korespondencji poza miasto;
  • prowadzenie i koordynacja spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na wnioski o dostępie do informacji publicznej

Naczelnik:

Kancelaria Ogólna:

Punkt Informacyjny:

Kadry:

Archiwum:

Biuro Rady Miasta:

do góry